O mém vztahu k výuce
„Vědomí vlastní síly a odhodlání zabrat, když je potřeba dojít k cíli, jsou spolu se vztahem k angličtině a angličtiny samotné to, co dětem během svých hodin předávám.“
V oblasti vzdělávání se pohybuji již 10. rokem a za tu dobu si dnes a denně ověřuji to, co jsem si vždycky myslela. A to, že celý proces učení je mnohem širší než jen pouhé memorování dané látky. Proto také vždy podporuji děti v tom, aby se na sebe koukaly přes to, kde jsou šikovné a kde mají silné stránky , které by mohly ve výuce použít. To je totiž jejich cesta kupředu. Pokud svoji hodnotu staví na tom, jak nemožné jsou ve srovnání s ostatními, přichází pouze pocit selhání.
Největší radostí pro mě proto je, když vidím, jak přicházejí výsledky – překonání ostychu z mluvení nebo odehrané divadelní představení v angličtině, kdy dítě ještě pár minut před ním tvrdilo, že jej nikdy nezvládne. Úspěšně složené přijímací zkoušky, skvěle zvládnuté mezinárodní testy, radost z překonání sama sebe. To vše se pak promítá v mém výsledném pocitu: že tohle má pro mě smysl!
A právě pocit smyslu je po celý můj život takový můj vnitřní kompas. Odjakživa jsem cítila, že potřebuji dělat takovou práci, ve které se budu moci neustále vzdělávat, a to nejen profesně, ale stejnou měrou také lidsky. Práce v oblasti vzdělávání, práce s dětmi a dospívajícími, mě již několik let naplňuje, přináší radost a plno nových podnětů.
Rozvíjím se, školím se, absolvuji neustále nové lektorské a seberozvojové kurzy (některé v ČR, některé v zahraničí). Především si ale všímám postojů dětí, přístupů k učení a tvořím každou lekci tak, aby byla skutečně na míru.
Zakladatelka a majitelka vzdělávacího centra, lektorka
Fakta o mně
mám dceru Karolínu
a syna Tomáše
s celou rodinou
magisterský obor Sociální pedagogiky se zaměřením na psychologii, právo a pedagogiku