Příprava na jazykové zkoušky - příjimačky do 6. tříd
Název kurzu
Lekce zaměřené na anglickou gramatiku nutnou ke zvládnutí přijímacích zkoušek do 6. ročníků ZŠ.
Během kurzu projdeme veškerou gramatiku pro 1. – 5. třídy ZŠ s rozšířenou jazykovou přípravou.
Lekce zahrnují také přípravu na ústní část jazykové zkoušky.
Děti dostávají pravidelná zadání na cvičení na doma. Kurz nabízí důkladnou přípravu na přijímací zkoušky, ale vyžaduje poctivou domácí přípravu.
KURZY JSOU AKTUÁLNĚ PLNĚ OBSAZENÉ. Příprava je možná ve formě individuálních lekcí.
Aktivní Kurzy
Který den: Pondělí
Čas: 13:00 – 13:50
Místo: Soběšice
Lektor/ka: Alena B.
Otevřeno od září 2025
1 volné místo
Kurzy probíhají na adrese: Klokočí 1, Brno Soběšíce, nebo Majdalenky 13, Brno – Lesná.
Pro bližší informace o kurzu mě kontaktujte e-mailem na alena@abenglish.cz či telefonicky na čísle 608 875 955.
Pro informace o volných termínech kurzu mě kontaktujte e-mailem na alena@abenglish.cz či telefonicky na čísle 608 875 955.
Kurzy probíhají na adrese: Klokočí 1, Brno Soběšíce, nebo Majdalenky 13, Brno – Lesná.
Kurz angličtiny je připraven s maximální citlivostí a se zájmem o vaše děti.
Osobní přístup k dětem
Stejně jako my dospělí jsme rozdílní, i každé dítě je jiné. Některé se stydí, jiné je výřečné. Do dění na hodinách se snažím zapojit všechny děti tak, aby mělo každé příležitost dostat se ke slovu. Stejně tak je pro mne důležitá celková atmosféra. Vždy se snažím, abychom se cítili dobře všichni: děti, ale také já sama.
Zajímavé činnosti
Děti se zvládnou koncentrovat mnohem kratší dobu než my dospělí. Říká se, že prvňáček má maximální dobu soustředění 15 minut. Co teprve takové dítě v mateřské škole? A protože děti potřebuji během jedné hodiny naučit co nejvíce, moje lekce jsou vždy protknuté řadou pro děti zajímavých činností, které se často střídají. V hodinách hrajeme hry, posloucháme a zpíváme písničky, sledujeme krátká videa, hrajeme stolní hry a mnoho dalšího.
Otevřená metodika
Během posledních let jsem procházela řadou metodik, které na trhu existují, a vybrala a zakoupila ty, kterou jsou z mého pohledu nejlepší. Používám je jako podkladový materiál, se kterým dále pracuji dle svých zkušeností a svým způsobem. Po každé hodině vždy vyhodnocuji, co mělo a nemělo smysl, co příště použít a co ne, co vylepšit. Neustále hledám nové cesty, jak děti dané téma skutečně naučit.