Gramaticko-konverzační kurzy dle jednotlivých ročníků ZŠ
Gramaticko-konverzační kurzy dle jednotlivých ročníků ZŠ
Tento kurz není vypisován automaticky. Vzniká dle požadavků a potřeb rodičů. Minimální počet dětí ve skupině jsou 4.
Během své výuky se často setkávám s tím, že se děti s gramatickými jevy trápí. Vždy jim říkám, že anglická gramatika má svoje pravidla a pokud je dodrží, nemohou ve větě udělat chybu. V tomto kurzu podporuji děti v tom, aby gramatiku opravdu chápaly. Kurz je šitý na míru jednotlivým ročníkům ZŠ a je určen dětem, které se chtějí opravdu dozvědět víc. Hodiny jsou také konverzační, protkané mnoha hrami a praktickými cvičeními, díky čemuž si děti vše nové lépe zapamatují.
Aktivní Kurzy
Který den: Úterý
Čas: 14:00 – 14:50
Místo: Soběšice
Lektor/ka: Alena B.
Otevřeno od září 2025
3 volná místa
Který den: Středa
Čas: 14:30 – 15:20
Místo: Soběšice
Lektor/ka: Karolína
Otevřeno od září 2025
2 volná místa
Kurzy probíhají na adrese: Klokočí 1, Brno Soběšíce, nebo Majdalenky 13, Brno – Lesná.
Pro bližší informace o kurzu mě kontaktujte e-mailem na alena@abenglish.cz či telefonicky na čísle 608 875 955.
Kurz angličtiny je připraven s maximální citlivostí a se zájmem o vaše děti.
Osobní přístup k dětem
Stejně jako my dospělí jsme rozdílní, i každé dítě je jiné. Některé se stydí, jiné je výřečné. Do dění na hodinách se snažím zapojit všechny děti tak, aby mělo každé příležitost dostat se ke slovu. Stejně tak je pro mne důležitá celková atmosféra. Vždy se snažím, abychom se cítili dobře všichni: děti, ale také já sama.
Zajímavé činnosti
Děti se zvládnou koncentrovat mnohem kratší dobu než my dospělí. Říká se, že prvňáček má maximální dobu soustředění 15 minut. Co teprve takové dítě v mateřské škole? A protože děti potřebuji během jedné hodiny naučit co nejvíce, moje lekce jsou vždy protknuté řadou pro děti zajímavých činností, které se často střídají. V hodinách hrajeme hry, posloucháme a zpíváme písničky, sledujeme krátká videa, hrajeme stolní hry a mnoho dalšího.
Otevřená metodika
Během posledních let jsem procházela řadou metodik, které na trhu existují, a vybrala a zakoupila ty, kterou jsou z mého pohledu nejlepší. Používám je jako podkladový materiál, se kterým dále pracuji dle svých zkušeností a svým způsobem. Po každé hodině vždy vyhodnocuji, co mělo a nemělo smysl, co příště použít a co ne, co vylepšit. Neustále hledám nové cesty, jak děti dané téma skutečně naučit.